Be you. Be bold. BE BEDHEAD.
TIGI Haircare
– Creativity – Funky – Bold
VOOR KAPPERS,
DOOR KAPPERS.
De filosofie van TIGI is gebaseerd op de visie om de kunst van het kappersvak jong en dynamisch te houden en creativiteit continu te pushen door ongekende educatie van wereldklasse. TIGI gelooft in het overtreden van de regels om creatieve beperkingen te voorkomen.
Dit label kijkt continu naar de toekomst, met wel degelijk ook naar het verleden. Zoals het boegbeeld Anthony Mascolo zegt: “wat vandaag nieuw is, is morgen oud, maar laten we gisteren niet vergeten”. TIGI gelooft in het creëren en ontwikkelen van professionele haarproducten om haar werk, en het werk van andere kappers, te verbeteren. TIGI deelt haar ervaring en kennis met andere kappers en koestert de volgende generatie van kappers-toppers.
TIGI beschikt over een ruim assortiment. Hiermee kan dit fantastische merk elke klant van zijn of haar behoeften voorzien.
TIGI is een snel innoverend merk en speelt in op de nieuwste modetrends.
TIGI bevat veel diverse haarproducten die speciaal ontworpen zijn voor verschillende haartypen. Bij ieder haartype hoort namelijk een andere verzorging.
Saloncheck.
Ben jij een match met de hairstore?
Doe de saloncheck hieronder!
reviews.
Wat zeggen onze klanten over TIGI?
“Wij zijn begonnen met (toen nog) alle 12 Bed Head producten, aangevuld met de Essensuals (voorloper van de Catwalk). Dit was een groot succes! Nu, jaren later, hebben we nog steeds producten van TIGI in ons assortiment.”
HEIDI TERBURG-LEMMERS
Mede-eigenaresse van Bon Ton Kappers, Nijmegen
TIGI HAIRCARE, voor een funky uitstraling in jouw salon!
TIGI Haircare is het eerste label dat de Hairstore ooit voerde. Nu nogsteeds is dit label in ons assortiment te vinden. Lees hieronder de ervaring van onze klant Bon Ton Kappers.