Franse, natuurlijke schoonheid

Leonor Greyl

– Luxe             – Natuurlijke ingrediënten             – Sinds 1968

Autenthiek familiebedrijf met producten op basis van kwalitatieve, natuurlijke ingrediënten.

In de jaren 70 streefde Leonor Greyl naar natuurlijke haarverzorging en formules. Haarbehandelingen waren in die tijd eerder gericht op oplossingen die afkomstig waren uit de chemische sector. Dat kon ook anders, vond Leonor Greyl. Samen met haar echtgenoot Jean-Maire, die van beroep professioneel botanicus was, heeft ze het luxueuze merk Leonor Greyl in het leven geroepen. Dit merk selecteert alleen natuurlijke ingrediënten van de allerhoogste kwaliteit.

De eerste producten op de markt, die al snel must-haves werden, zijn de verbazingwekkende Huile de Palme (nu L’Huile de Leonor Greyl), Shampooing au Miel, Lait Lavant à la Banane en de welbekende Crème aux Fleurs. Naast de krachtige ingrediënten en bijzondere producten liggen ook andere factoren ten grondslag aan het succes van Leonor Greyl: Expertise, Ervaring, Passie, Liefde en… een échte Family Spirit!

Vandaag de dag staat Caroline Greyl, dochter van Leonor en Jean-Marie, aan het roer. Samen met haar man Tom Brooks zet zij de lijfspreuk van het merk voort. Leonor Greyl wordt inmiddels vertegenwoordigd in 450 kapsalons, ongeveer honderd warenhuizen, in selectieve parfumerieën en in meer dan 40 landen over de hele wereld!

Natuurlijk
De natuur biedt het merk sinds jaar en dag alle middelen om een prominente plaats binnen de wereld van haarverzorging in te nemen.

Dierproefvrij
Leonor Greyl maakt gebruik van ecologische en milieuvriendelijke ingrediënten en test haar producten niet op dieren.

Kwaliteit
Alle producten worden getest in het eigen Leonor Greyl Institute om een perfect resultaat te garanderen.

Saloncheck.

Ben jij een match met de Hairstore?

Doe de saloncheck hieronder!

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.